Termeni și condiții Lektor


OBIECTUL SERVICIILOR

Lektor oferă cursuri și programe de formare lingvistică pentru copii, adolescenți, adulți și companii, desfășurate online sau față în față, conform informațiilor publicate pe site.

 

MODALITATEA DE ÎNSCRIERE ȘI COMANDĂ

Înscrierea la cursuri se face în principal prin platforma CRM Mefi sau prin e-mail la adresa contact@lektor.ro. O comandă devine fermă în momentul confirmării plății de către client.

 

LIVRAREA SERVICIILOR

Livrarea serviciilor educaționale are loc conform secțiunii Livrare. Confirmarea înscrierii și accesul la cursuri se transmit prin e-mail.

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

  • Utilizatorul are obligația de a furniza date reale și complete la înscriere.
  • Lektor se obligă să livreze serviciile conform descrierilor și să respecte calendarul comunicat.
  • Este interzisă utilizarea materialelor furnizate de Lektor în alte scopuri decât cele educaționale personale, fără acordul scris al Societății.

PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

Conținutul site-ului (texte, imagini, logo, materiale didactice) este proprietatea Lektor și este protejat de legislația privind drepturile de autor. Utilizarea lor fără acord scris este interzisă.

LIMITAREA RĂSPUNDERII

Lektor nu poate fi tras la răspundere pentru întreruperi sau întârzieri cauzate de factori externi (ex. probleme tehnice ale furnizorilor de internet sau platforme terțe).

 

MODALITATI DE PLATA 
 
Serviciile de cursuri de limbi străine sunt furnizate deSC LEKTOR LANGUAGE TRAINER SRL, cu sediul în Iași, Str. I.C. Brătianu, Nr. 20-22, corp D, județul Iași, CUI: RO25362812, Nr. RC: J22/717/2009, capital social 200 lei, cont deschis la Banca Transilvania, cod IBAN RO64BTRL02401202N15525XX. Plata se poate face online, prin card bancar, utilizând serviciul de procesare plăți oferit de Netopia, prin card bancar sau in numerar la sediu sau prin transfer bancar în contul furnizorului.  Lektor nu stochează și nu are acces la datele cardului bancar al clientului.

Serviciile de cursuri de pregătire pentru examene și organizarea de examene telc sunt furnizate de SC LEKTOR JUNIORS SRL, cu sediul în Iași, Str. I.C. Brătianu, Nr. 20-22, corp D, parter, camerele 2, 3, 4 și secretariat, județul Iași, CUI: 32649384, Nr. RC: J22/42/2014, capital social 200 lei, cont deschis la Banca Transilvania, cod IBAN RO49BTRLRONCRT0242329801. Plata se poate face online, prin card bancar, utilizând serviciul de procesare plăți oferit de Banca Transilvania, prin card bancar sau in numerar la sediu sau prin transfer bancar în contul furnizorului.  Lektor nu stochează și nu are acces la datele cardului bancar al clientului.

În funcție de tipul de serviciu ales, contractul și documentele fiscale (factura, chitanța) vor fi emise de către una dintre cele două societăți comerciale de mai sus.

Plata se va face integral sau în sistem de rate.
Valoarea modulului se va achita integral indiferent de numărul de absențe la un modul de curs. 

POLITICA DE ANULARE ȘI RAMBURSARE

În cazul în care clientul dorește să se retragă înainte de începerea cursului, suma achitată se rambursează integral în contul clientului în maxim 14 zile calendaristice din momentul notificării.

În cazul renunțării la curs după data începerii modulului de curs Beneficiarul va achita contravaloarea orelor de curs frecventate pana in momentul comunicării deciziei de retragere, dar nu mai puțin de 50% din valoarea modulului de curs.

În cazul anulării unui curs de către Lektor (ex. lipsă număr minim de participanți), clientul are dreptul la rambursarea integrală a taxei achitate în contul clientului în maxim 14 zile calendaristice din momentul notificării.

 

SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

Eventualele litigii vor fi soluționate pe cale amiabilă. În caz contrar, competența revine instanțelor judecătorești din România.

LEGISLAȚIA APLICABILĂ

Prezentele Termeni și condiții sunt guvernate de legislația română în vigoare.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Respectăm confidențialitatea datelor dvs. personale și le prelucrăm doar în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR).

Ce date colectăm:

  • date de identificare și contact (nume, prenume, e-mail, telefon, adresă, CNP/serie CI pentru înscrieri la examene);
  • date ale cursanților minori (nume, prenume, data nașterii, date de contact ale părinților/tutorilor);
  • date necesare pentru facturare și plăți;
  • date generate prin utilizarea site-ului nostru (adresa IP, cookies, preferințe).

Cum colectăm datele:

  • când solicitați oferte sau vă înscrieți la cursuri/examene prin platforma Mefi, prin e-mail sau direct la sediu;
  • când utilizați site-ul, newsletterul sau canalele noastre de comunicare.

Vă aducem la cunoștință faptul că de fiecare dată când ne veți vizita website-ul, vom colecta automat următoarele date:

1) Date tehnice, care pot include: Adresa Internet Protocol (IP), utilizată pentru conectarea calculatorului dumneavoastră la internet, tipul și versiunea de browser, informațiile de conectare, tipurile și versiunile extensiilor de browser (plug-in), setarea fusului orar, sistemul și platforma de operare, tipul și marca dispozitivului mobil. Aceste date pot fi colectate și prelucrate numai cu consimțământul dumneavoastră prin intermediul fișierelor de tip cookie ale terțelor părți. Informații suplimentare despre acest subiect puteți găsi în secțiunea: Politica Cookies.

2) Date despre vizita dumneavoastră, care pot include: calea completă către resursa accesată (URL-ul), informațiile sau produsele pe care le-ați căutat sau vizualizat (inclusiv articolele de top citite, categoriile de top accesate), secvența de click-uri către, prin și de la website-ul nostru (inclusiv data și ora), timpii de răspuns al paginilor, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini (inclusiv timpul mediu petrecut pe anumite pagini, vizionarea anumitor conținuturi), timpul mediu petrecut într-o aplicație și numărul de vizualizări din astfel de aplicații, numărul mediu de articole vizualizate pe website-ul nostru, informații privind interacțiunea cu paginile (cum ar fi derularea, click-urile și trecerile de mouse), metodele folosite pentru a naviga pe pagină, datele despre comportamentul utilizatorilor și orice număr de telefon folosit pentru a apela sau orice adresa de e-mail folosită pentru a contacta reprezentanții departamentului nostru de servicii pentru clienți.

De ce folosim datele:

  • pentru a vă putea furniza serviciile educaționale contractate;
  • pentru facturare și respectarea obligațiilor legale;
  • pentru comunicarea cu dvs. privind orarul, rezultatele, examenele și alte informații administrative;
  • pentru transmiterea de noutăți și oferte (numai dacă v-ați dat acordul explicit).

Refuzul de a furniza date:
Furnizarea datelor personale este voluntară, însă necesară pentru derularea serviciilor noastre.
Dacă refuzați să ne furnizați datele cerute, nu vom putea să:

  • procesăm înscrierea la cursuri sau examene,
  • încheiem contracte de servicii,
  • emitem facturi sau alte documente legale,
  • vă transmitem informații esențiale legate de cursuri sau examene.

Cine are acces la date:

  • doar personalul autorizat al centrului și instituțiile publice atunci când legea o cere (ex. organizatori de examene internaționale, autorități fiscale).
    Nu vindem și nu transferăm datele dvs. către terți în scopuri comerciale.

Cât timp păstrăm datele:

  • Datele educaționale și administrative (înscriere, rezultate, prezență, comunicări) se păstrează pe o perioadă de maximum 3 ani de la finalizarea serviciilor.
  • Datele financiar-contabile (facturi, plăți) se păstrează conform legislației fiscale și contabile din România, pe o perioadă de 10 ani.
  • Datele colectate în scop de marketing se păstrează doar atât timp cât aveți acordul activ pentru primirea comunicărilor și se șterg imediat în cazul retragerii consimțământului.

Drepturile dvs.:
Aveți dreptul de acces, rectificare, ștergere, restricționare, opoziție și portabilitate a datelor. De asemenea, vă puteți retrage oricând consimțământul pentru comunicări de marketing.

De asemenea, nu vom colecta sau prelucra date cu caracter personal sensibile legate de dumneavoastră, precum informațiile despre originea etnică sau rasială, confesiunea religioasă, opiniile politice, convingerile filozofice, viața/orientarea sexuală ori sănătatea), cu excepția cazului în care vom fi obligați să facem acest lucru prin lege și/sau în cazul în care ne veți furniza consimțământul dumneavoastră explicit, în mod separat. Dacă ne veți furniza, în mod voluntar, date cu caracter personal (inclusiv date cu caracter personal sensibile) prin intermediul interacțiunii dumneavoastră cu website-ul nostru sau prin corespondență directă cu noi prin telefon, e-mail sau în orice altă modalitate, din proprie voință și nu la cererea noastră, vom șterge datele din sistemele noastre, dacă nu vom considera că prelucrarea acestora este necesară pentru un scop legitim al lektor.ro.

Pentru orice solicitare privind datele personale, ne puteți contacta la: contact@lektor.ro.